15. jul. 2010

Elgiganten - det kan I altså gøre bedre!!!

Bestiller et CAM-modul online hos Elgiganten (kan bruges til at se HD-kanaler), idet den nærmeste butik ikke har det på lager, og får oplyst, at det blot tager mellem 3-6 arbejdsdage.

Ok, tænker jeg på åbningsdagen af VM, idet hovedpointen var at kunne se VM-kampene i HD - det overlever jeg nok, der er jo stadig yderligere tre uger tilbage af slutrunden, når jeg modtager modulet.

Og efter tre dage trækker Elgiganten også ganske rigtigt beløbet for modulet på min konto. Ok, så er betalingen i hvert fald på plads.

Derefter går de så i flyverskjul!!! Der sker INTET, der kommer ikke noget modul, og jeg hører INTET.

Følger i løbet af de følgende fire uger (!!!) op med deres kundeservice tre gange, og får hver gang at vide, at modulet desværre ikke er på lager, men snart er på vej. I sidste ombæring får jeg endda en bekræftende e-mail om, at det afsendes fra lageret den 8. juli.

Den 14. juli har jeg stadig ikke modtaget noget modul, og ringer atter en gang til kundeservice. De kan så fortælle mig, at de har problemer med at oprette mig i systemet (problemer med YouSee/TDC, som er en del af setup'et for at kunne se HD-kanalerne). Ingen har åbenbart tænkt sig at løse problemet, og ingen har i hvert fald proaktivt kontaktet mig, så havde jeg ikke ringet atter en gang, kunne der være gået gud ved hvor mange dage eller uger, inden jeg MÅSKE havde hørt fra dem.

Ender med, at vi aflyser handlen, og de vil nu overføre pengene tilbage til min konto. Er spændt på, om de nogensinde dukker op!!!

Men 'come on', I skriver 3-6 arbejdsdage, og så ender det efter mere end 1 måned på denne måde. Det må da kunne gøres bedre!    

Ingen kommentarer: