9. jan. 2009

God reklame eller ej...?

Kan vel altid diskutteres - afhænger selvfølgelig af smag og præferencer...men når Fleggaard's reklame spreder sig som ringe i vandet via både redaktionel omtale i DK og internationalt, og når linket til enten YouTube (filmen er dog fjernet fra YouTube nu, så vidt jeg ved) eller Fleggaard's egen side nævnes i diverse artikler, så har reklamen uanset hvad nået en markant udbredelse og opmærksomhed...om det så resulterer i køb hos Fleggard er en anden sag, men om ikke andet, så kender de flest da i hvert fald Fleggaard-navnet nu.

Ud over diverse omtale i DK, er det ganske imponerende at se den omtalt og anbefalet på den internationalt anerkendte teknologi-blog TechCrunch af ingen ringere end Michael Arrington, som sidste år blev udråbt til at være blandt de 100 mest indflydelsesrige personer i verden af Time magazine:
http://www.techcrunch.com/2008/12/11/quite-simply-the-best-commercial-ever-made/

Dertil kommer omtale af den knap så kendte, men ikke desto mindre "social media expert" Lukas Picton fra Australien (som tilfældigvis er min kollega), som blev aldeles begejstret, da han så reklamen...og tilmed omtalte undertegnede på sin blog ifm. reklamen:
http://perfectpr.wordpress.com/2008/12/18/a-titilating-delight-from-denmark/

Har du set reklamen? ...kan vel ikke undgåes derhjemme ;-) ...hvad synes du?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

...kan man komme lavere?? Men det har jo altid været kendt at SEX sælger. Set udfra en professionel vinkel vil jeg vove at påstå at "ad recall" bliver tilgode set ifht "message recall"...jeg kan ihvertifald ikke huske hvad det var der var på tilbd :-) johan